www.sedacievaky-eshop.sk

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
spoločnosti CAPRICORN SERVICES, s.r.o., IČO: 47 620 269, DIČ: 2024026411, so sídlom: Tatranská 10/3110, 010 08 Žilina,
zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vložka 61713/L (ďalej len „Predávajúci“)
I. Všeobecné ustanovenia
  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho (ďalej len „Kupujúci“) pri kúpe tovaru ponúkaného Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke Predávajúceho www.sedacievaky-eshop.sk (ďalej len „tovar“) a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Kupujúcim a Predávajúcim na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu na internete (ďalej len „Kúpna zmluva“). Tieto VOP vytvárajú pravidlá pre realizáciu kúpy a predaja tovaru a platia na území Slovenskej republiky, Českej republiky a ostatných členských štátov EÚ.
  2. VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.sedacievaky-eshop.sk.
  3. Všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení, teda ak sa jedná o Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
  4. Práva Kupujúceho vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku zostávajú týmito VOP nedotknuté.
II. Definícia pojmov
  1. Predávajúci: CAPRICORN SERVICES, s. r. o., IČO: 47 620 269, DIČ: 2024026411, so sídlom: Tatranská 10/3110, 010 08 Žilina.
  2. Kupujúci: Osoba, ktorá si elektronicky objedná tovar prostredníctvom elektronického obchodu na www.sedacievaky-eshop.sk.
  3. Elektronická objednávka: Odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o Kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky elektronického obchodu na www.sedacievaky-eshop.sk a celková cena tohto tovaru vrátane dopravy, spracovaná systémom elektronického obchodu.
  4. Zmluvné strany: Predávajúci a Kupujúci. 
III. Proces uzatvorenia Kúpnej zmluvy
  1. Prijatá elektronická objednávka je považovaná za návrh Kúpnej zmluvy. Potvrdením validačného linku zaslaného na mailovú adresu Kupujúceho sa elektronická objednávka stáva záväznou.
  2. Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká na základe záväzného potvrdenia validačného linku Kupujúcim. Validačný link je súčasťou elektronickej objednávky zaslanej Kupujúcemu na ním zadanú mailovú adresu, ktorou Predávajúci potvrdzuje obsah elektronickej objednávky Kupujúceho. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru"). Po nesplenení vyššie uvedených podmienok sa má za to, že k uzavretiu Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami nedošlo. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah elektronickej objednávky uvedený v e-mailovej správe zaslanej Predávajúcim. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky Kupujúci nepotvrdzuje validačný link zaslaný na mail ale bezodkladne kontaktuje Predávajúceho telefonicky alebo na e-mailovú adresu obchod (zavináč) sedacievaky-eshop.sk a upovedomí ho o vzniknutej nezrovnalosti.
  3. Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú:
    a) Identifikácia Kupujúceho, t. j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefón a e-mailová adresa);
    b) Názov objednávaného tovaru s určením farebnej zloženia podľa katalógu;
    c) Množstvo objednávaného tovaru;
    d) Celková cena tovaru, ktorá je uvedená vždy vedľa vybraného tovaru na internetovej stránke Predávajúceho www.sedacievaky-eshop.sk. Kúpna cena sa vždy uvádza s daňou z pridanej hodnoty, ak nie je uvedené inak;
    e) Adresa miesta dodania tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že tovar má byť dodaný na adresu sídla/bydliska Kupujúceho);
    f) Meno a priezvisko osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa za to, že k prevzatiu dodávaného tovaru je oprávnený Kupujúci, prípadne akýkoľvek jeho zamestnanec).
  4. Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho bodu, je považovaná za neúplnú. Predávajúci sa v takom prípade pokúsi kontaktovať Kupujúceho mailom alebo telefonicky a vyzvať ho k odstráneniu nedostatkov elektronickej objednávky a jej prípadnému spresneniu a/alebo doplneniu. Okamihom doručenia údajov spresňujúcich a/alebo doplňujúcich elektronickú objednávku Predávajúcemu sa elektronická objednávka považuje za úplnú
IV. Storno objednávky
  1. Kupujúci má právo stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením prostredníctvom validačného linku zaslaného na e-mail Kupujúceho.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
    a) V prípade objednávky na dobierku doručenú kuriérom, ak objednávku nebolo možné doručiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, zle uvedená adresa doručenia, neodpovedá na e-maily atď.)
    b) Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet v lehote 14-tich dní.
V. Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve odstúpiť od zmluvy
  1. V prípade, keď je Kúpna zmluva uzatvorená použitím prostriedkov komunikácie na diaľku (v tomto prípade elektronický obchod na internete), má Kupujúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Iba v prípade, pokiaľ by Predávajúci neodovzdal Kupujúcemu informácie, ktoré je podľa § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z. zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovania služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku povinný odovzdať, je táto doba 3 mesiace od prevzatia tovaru. Ak sú informácie riadne odovzdané v jej priebehu, dochádza k ukončeniu trojmesačnej doby a začína od tej doby trvať doba štrnásťdňová. Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmlúv vymenovaných v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovania služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
  2. Oznámenie Kupujúceho o odstúpení od Kúpnej zmluvy musí byť Predávajúcemu doručené do skončenia doby pre odstúpenie (14 dní) a zároveň musí byť Predávajúcemu riadne vrátený kompletný tovar v pôvodnom stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli Kupujúcemu dodané.
  3. Odstúpením Kupujúceho od Kúpnej zmluvy sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť Kupujúcemu najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia tovaru na adresu Predávajúceho cenu zaplatenú za tovar prevodom na účet Kupujúceho. Cenu poštovného vraciame v hodnote 5€ na účet Kupujúceho. Náklady na dopravu pri vrátení tovaru Predávajúcemu znáša Kupujúci v plnej výške. Náklady na dopravu pri vrátení tovaru znáša Predávajúci iba v tom prípade, ak tovar nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a mal vady. Za kvalitatívny nedostatok sa však nepovažuje veľkostný rozdiel + 6 cm alebo - 6 cm od deklarovanej veľkosti tovaru.
  4. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok Predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od elektronickej objednávky a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho naspäť.
VI. Platobné podmienky
  1. Kupujúci sa zaväzuje Predávajúcemu zaplatiť za tovar celkovú cenu vyplývajúcu z elektronickej objednávky (vrátane nákladov na dopravu), ktorá bola zaslaná na mail Kupujúceho.
  2. Platby sa vykonávajú v EUR, pričom Predávajúci vyžaduje jeden z nasledujúcich spôsobov platby:
    a) PLATBA PRI DODÁVKE NA DOBIERKU:
    Pri tomto spôsobe platby Kupujúci uhrádza celú sumu za tovar (vrátane dopravy) uvedenú v elektronickej objednávke priamo kuriérovi pri prevzatí tovaru;
    b) PLATBA VOPRED:
    Pri tomto spôsobe platby je Kupujúcemu zaslaný tovar kuriérskou službou až po uhradení a pripísaní celej sumy tovaru uvedenej v elektronickej objednávke v prospech účtu Predávajúceho: 2926908169/1100. Variabilný symbol: použite číslo Vašej elektronickej objednávky. Pri sume objednávky nad 300,00 € je potrebné zaplatit celú sumu predom prevodom na účet - v tomto prípade nie je možné ako spôsob platby zvoliť platbu na dobierku.

            c) PLATBA KARTOU prostredníctvom služby Cardpay, ktorú prevádzkuje Tatrabanka, a.s.
 

VII. Dodacie podmienky
  1. Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní odo dňa, keď Kupujúci potvrdil v maily zaslaný validačný link. Dodacia doba sa obvykle pohybuje v rozmedzí od 7 - 14 pracovných dní.
  2. Kupujúci si môže kontrolovať stav vybavenia objednávky opätovným kliknutím na validačný link, ktorý mu bol zaslaný na jeho mail spolu s elektronickou objednávkou alebo telefonicky u Predávajúceho.
  3. Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim v Objednávkovom formulári. Kuriérska služba bude telefonicky kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru Kupujúcemu a záväzne si s ním dohodne presný čas dodania tovaru Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si záväzne dohodol s kuriérskou službou, na mieste dodania a nesplnomocní inú osobu na prevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej službe v dôsledku neúspešného dodania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného dodania tovaru Kupujúcemu znáša Kupujúci.
  4. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
  5. Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru, ktorá zároveň slúži aj ako dodací list a záručný doklad.
  6. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. Pri viditeľnom poškodení obalu tovaru, tovar nepreberajte! Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca, nie Predávajúci. V prípade poškodenia tovaru je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Dopravca je povinný predať tovar Kupujúcemu po položkách a na mieste spísať zápisnicu. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu a vrátenie poškodeného tovaru tak nebude Predajcom akceptované. Obal, v ktorom je tovar doručený zákazníkovi slúži len na ochranu tovaru počas prepravy, nie na uskladnenie tovaru v obale.
  7. Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá je prelepená ochrannou páskou Predávajúceho.
  8. Tovar dodáva Predávajúci výlučne na území Slovenskej republiky a ČR. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia (e-mailom) si ceny za prepravné a balné a prípadne ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

VIII. Záručná doba a vady tovaru a služieb
  1. Kupujúci je povinný používať tovar v súlade s inštrukciami vzťahujúcimi sa k tovaru.
  2. Záruka sa nevzťahuje na prípady, kedy k vade došlo neodbornou manipuláciou, mechanickým poškodením, opotrebením alebo zásahom tretej osoby.
  3. Na dodávaný tovar je Kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru Kupujúcemu.
  4. Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je pri jeho dodaní Kupujúcemu priložená faktúra (doklad o kúpe tovaru), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u Predávajúceho na internetovej stránke www.sedacievaky-eshop.sk, ktorý je úplne zaplatený. Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný doručiť na adresu sídla Predávajúceho reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený v originálnom balení vrátane Požadovaných dokladov.
  5. Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je Kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.

IX. Ochrana osobných údajov
  1. Predávajúci uchováva osobné údaje poskytnuté Kupujúcim výlučne za účelom plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok Kúpnej zmluvy, za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie dodávky, zúčtovania platieb a k nevyhnutnej komunikácii medzi zmluvnými stranami po dobu desiatich rokov.
  2. Predávajúci nevydá údaje Kupujúceho tretím osobám, sprostredkovateľov Predávajúceho (kuriérska služba), aj to len tie údaje, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné uskutočnenie dodávky. Predávajúci postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Kupujúceho v súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Objednaním tovaru prostredníctvom elektronického obchodu na www.sedacievaky-eshop.sk Kupujúci potvrdzuje, že svoje osobné údaje poskytol Predávajúcemu dobrovoľne a súhlasí s ich spracúvaním v evidencii Predávajúceho, pokiaľ nie sú v rozpore s právnymi predpismi, a tiež so sprístupňovaním a poskytovaním údajov tretím osobám a štátnym inštitúciám za podmienok a v rozsahu ustanovenom právnymi predpismi.
  3. Kupujúci súhlasí so spracovaním, sprístupnením a použitím svojich osobných údajov za účelom priameho marketingu Predávajúceho po dobu desiatich rokov. Kupujúci má na základe bezplatnej písomnej alebo e-mailovej žiadosti právo u Predávajúceho namietať voči spracúvaniu svojich osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu. Kupujúci súhlasí s tým, aby Predávajúci poveril spracúvaním osobných údajov sprostredkovateľa.
  4. Kupujúci prehlasuje, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé. Kupujúci prehlasuje, že si je vedomý dôsledkov uvedenia nepravdivých údajov, obzvlášť skutočnosti, že by takéto konanie mohlo byť klasifikované ako trestný čin. Kupujúci splnomocňuje.
X. Záverečné ustanovenia
  1. Predávajúci je oprávnený meniť VOP jednostranne, pričom každá zmena VOP nadobúda účinnosť a stáva sa záväznou pre obidve Zmluvné strany dňom uverejnenia nového znenia VOP na internetovej stránke www.sedacievaky-eshop.sk. Nové, aktuálne znenie VOP sa stáva neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy.
  2. Kupujúci prehlasuje, že bol s VOP oboznámený a súhlasí s ich prípadnými zmenami zo strany Predávajúceho.
  3. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov na základe kúpnej zmluvy alebo súvisiacich zmlúv, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto Kúpnej zmluvy, budú prednostne riešiť formou zmieru.
  4. Potvrdením validačného linku zaslaného na mail Kupujúceho sa Kupujúci zároveň potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas s VOP Predávajúceho.

    CAPRICORN SERVICES, s. r. o., v Žiline, dňa: 16. 11. 2016

Nákupný košík
Počet položiek: 0
Cena celkom: 0,00 €
Prihlásenie

 

 

Facebook Google Plus Twitter